شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار نوروزی اعضاء هيئت مديره شرکت مرکزي با مديريت حج و زيارت استان

دیدار نوروزی اعضاء هيئت مديره شرکت مرکزي با مديريت حج و زيارت استان

دیدار نوروزی اعضاء هيئت مديره شرکت مرکزي با مديريت حج و زيارت استان

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی اعضای هيئت مديره شرکت مرکزي دفاتر زيارتي استان، صبح امروز پنج شنبه ۱۱ فروردین با جناب آقای شاد مدیر دیدار داشتند. 

در اين دیدار مدیر حج و زیارت استان ضمن تبریک سال نو  از زحمات  و تلاش هیئت مدیره شرکت مرکزی در موضوع ورود به چرخه خدمت رسانی عتبات استانی در کنار سایر شرکت های مجری عتبات استانی تشکر و قدرداني نمودند و بر باز مهندسی اجرای طرح نوین عتبات استانی در جهت نيل به اهداف و سياست هاي  سازمان تاکید کردند. 

مدیر حج و زیارت استان افزود : تنوع  و کاهش در هزینه سفر و بهره گیری از پیشنهادات کارگزاران میبایست  در حوزه خدمت رسانی مورد تاکید شرکت مرکزی استان قرار گیرد و تشویق دفاتر فعال در جذب زائرین  در دستور کار باشد تا با مشارکت جمعی خادمین حوزه حج و زیارت استان بستر خدمت رسانی شایسته به زائرین و جلوگیری از فعالیت کاروانهای غیر مجاز و سوء استفاده ایشان از متقاضیان بعمل آید.

جواد شاد در ادامه بیان داشت : گزارش اقدامات و عملکرد شرکت مرکزی بصورت دوره ای و برگزاری جلسات با کارگزاران زیارتی، پل ارتباطی قوی ایجاد خواهد نمود که برگزاری این  جلسات  به منظور تبادل نظر و اصلاح فرآیندها ارتقاء سطح خدمات به زائرین را باعث خواهد گردید و در سال جدید با کم شدن محدودیت های کرونایی ، فعالیت و پویایی شرکت های زیارتی مورد انتظار سازمان است . 

در ادامه این جلسه اعضاء محترم شرکت مرکزی  نیز به بیان پیشنهاداتی در خصوص عتبات استانی پرداختند که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و مقرر گردید جلسه مشترک شرکت مرکزی استان با  مدیران عامل شرکت های مرکزی سایر استان ها نیز به منظور همکاری های بیشتر برگزار گردد.


 سروش:       
http://splus.ir/hajrazavinews

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار