دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دستورالعمل پذیرش و اعزام استانی زائرین عتبات عالیات

دستورالعمل پذیرش و اعزام استانی زائرین عتبات عالیات

مدیر محترم دفتر خدمات زیارتی استان

مدیرعامل محترم شرکت زیارتی استان

سلام علیکم

احتراماً پیرو ابلاغ دستورالعمل پذیرش و اعزام استانی زائرین عتبات عالیات ، توجه کلیه کارگزاران را درخصوص مواردی در حوزه کارگزاران و عوامل اجرایی اعزامی جلب می نماید:

با توجه به اینکه بر اساس دستورالعمل مربوطه، شرکت های مرکزی و مجری عتبات استانی موظفند نمایندگانی را جهت اجرای عملیات در عراق معرفی نمایند، به منظور اتخاذ وحدت رویه و انجام استعلامات سیستمی پیش از اعزام، این قابلیت در سامانه جامع کارگزاران وجود دارد تا این دسته از افراد در سامانه جامع کارگزاران معرفی گردند. از اینرو لازم است کلیه شرکت های مجری ، لیست این دسته از افراد را جهت انجام سایر مراحل ، سریعا به واحد کارگزاران این مدیریت معرفی نمایند و از طریق فراخوان نماینده شرکت مجری عتبات، پیگیری پاسخ واحدهای استعلامی را به عمل آورند. بدیهی است فردی مجاز به اعزام می باشد که کلیه پاسخ واحدهای استعلامی وی مثبت و مورد تأیید باشد.

     با عنایت به اعلام اداره کل پذیرش و اعزام زائرین عتبات عالیات عراق مبنی بر ظرفیت کاروان ها در دوره جدید به صورت 40 ، 80 و 160 تا 175 نفره، ساختار عوامل اجرایی کاروان به شرح ذیل است:

 

ظرفیت

مدیر

معاون

40

1

0

80

1

0

160 تا 175 نفره

1

1

 

 

 

 

 

 

 

پس از ایجاد گروه توسط اداره کل پذیرش و اعزام زائرین عتبات و صدور حکم توسط همکاران این مدیریت ، کارگزار عامل مانند روال گذشته از طریق کارتابل مدیر‏/مدیرعامل در سامانه کارگزاران اقدام به معرفی عوامل کاروان می نماید .

مدیر‏‏/مدیرعامل کارگزار عامل با توجه به تعطیلی دو ساله اعزام های عتبات و عدم امکان تائید سیستمی برخی استعلام ها لازم است به منظور به روز رسانی نظر واحدهای استعلامی، حداقل 7 روز پیش از تاریخ اعزام نسبت به معرفی عوامل واجد شرایط اقدام نموده و پیگیری نتیجه پاسخ استعلامی تا حصول نتیجه باشد .

انتظار می رود شرکت مجری و مدیر‏/مدیرعامل کارگزار عامل به گونه ای تدبیر نمایند تا در انتخاب نمایندگان مجری شرکت های مرکزی و نیز مدیران و عوامل کاروان از میان عوامل کارگزاری توانمندتر و با سابقه اقدام نمایند تا ان شاالله شاهد افزایش سطح کیفی خدمات و تسهیل امور باشیم.

 مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار