دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

فراخوان دفاتر زیارتی برای مشارکت فعال در حوزه اعزام زائرین به عتبات عالیات

فراخوان دفاتر زیارتی برای مشارکت فعال در حوزه اعزام زائرین به عتبات عالیات

مدیرعامل محترم شرکت خدمات زیارتی 
مدیرمحترم دفتر خدمات زیارتی
سلام علیکم
 بااحترام با عنایت به لغو روادید کشور عراق  و موافقت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، جهت اعزام سازماندهی شده مشتاقان زیارت عتبات عالیات  با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و استراتژی جدید سازمان برای پاسخگویی به سلایق مختلف زائرین و استفاده حداکثری از ظرفیت دفاتر و شرکتهای خدمات زیارتی که یکی از گزینه های خدمات دهنده می باشند تا در صورت تمایل، نسبت به انجام این امر اقدام نمایند.


لذا با در نظر گرفتن توضیحات ذیل مقرر است بسته های پیشنهادی خود را با لحاظ سلایق زائران و تنوع خدمات، را طبق فایلهای پیوست شده ارائه و حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 04‏/09‏/1400 به این مدیریت ارسال تا پس از بررسی و تایید جهت اعمال در سامانه عتبات اقدام گردد.
1- هزینه مربوط به خدمات عراق با هماهنگی دفتر نمایندگی سازمان در عراق احصا و ارائه شود. دفتر نمایندگی ناظر قراردادهای خدمات عراق خواهد بود.
2- ترتیبی اتخاذ گردد پرداخت هزینه به طرفهای عراقی، بر اساس میزان خدمات استفاده شده باشد تا شرکت ها با خسارات احتمالی مواجه نشوند. همچنین هرگونه خدمات و ظرفیتی متناسب با نیازسنجی که قبلاً انجام می دهند ایجاد شود؛ بدیهی است مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی متوجه شرکت‏/دفترخواهد بود.
3- حتی الامکان قیمت های اعلامی براساس معادل ریالی باشد . سازمان و شرکت مرکزی تعهدی برای تامین ارز نخواهد داشت. تاکید می گردد تعهدات مالیاتی و بیمه ای نیز در هزینه ها لحاظ گردد.
4- ثبت نام متقاضیان در سامانه عتبات عالیات انجام خواهد شد.
5-واریز وجوه ثبت نامی به حساب متمرکز سازمان خواهد بود و پس از هر اعزام و تایید ارائه خدمات، برابر ضوابط مربوطه هزینه خدمات دهنده واریز خواهد شد. 
6- کیفیت و کمیت کلیه خدمات مورد نظر و بسته های زیارتی قبلاً به زائر اطلاع رسانی و دقیقاً بر همان اساس ارائه گردد.
7-مدیر و روحانی‏‏/مداح گروه ها می بایست با رعایت ضوابط و شرایط سازمان و بعثه مقام معظم رهبری و از طریق سامانه جامع کارگزاران انتخاب و اعزام شوند.
8-هزینه های مربوط به خدمات متمرکز شامل امور فرهنگی، نظارتی، بیمه، خدمات پزشکی و امنیت به صورت متمرکز توسط سازمان به بسته های زیارت پیشنهادی اضافه می گردد.
9-اعزام ها در این مقطع فقط به صورت هوایی است.


مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار