دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

کارگروه تخصصی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی با حضور کارشناسان این حوزه در حج و زیارت خراسان رضوی برگزار گردید.

کارگروه تخصصی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی با حضور کارشناسان این حوزه در حج و زیارت خراسان رضوی برگزار گردید.


  به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی صبح امروز سه شنبه ۲۵ آبان ماه طبق دعوت به عمل آمده از کارشناسان حوزه تغذیه و تدارکات، نشست کارشناسی به منظور مشارکت فعال کارگزاران  حج و زیارت خراسان رضوی در اولین همایش ملی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی  برگزار گردید.

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی ضمن اشاره به اولین همایش علمی پژوهشی و ملی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی، این همایش را راستای اجرای مصوبات کمیته سلامت اداری سازمان حج و زیارت  برشمرد و افزود: با توجه به پتانسیل موجود در استان خراسان رضوی و صاحب نظران در حوزه تغذیه و تدارکات انتظار می‌رود کارگزاران محترم  مشارکت  لازم در همایش مذکور را داشته باشند تا موجبات ارتقاء سطح خدمات به زائرین در حوزه تغذیه و تدارکات را شاهد باشیم و در این جهت  همکاری لازم را با مرکز آموزش استان داشته باشند.

  طبق اطلاع رسانی قبلی سازمان حج و زیارت اولین همایش ملی تغذیه و تدارکات در سفرهای زیارتی با محورهای تعیین شده منجمله اصول تغذیه در سفر‌های  عتبات و حج، تامین توزیع و نگهداری مواد غذایی، برنامه غذایی سفر و شاخص‌های مرتبط، ذائقه ایرانی و فرهنگ غذایی کشورهای مقصد، فرایند های پخت توزیع و سرو غذا و حفظ ارزش غذایی و... از یکم تا پنجم دی‌ماه سال جاری  برگزار خواهد گردید.

لازم بذکر است شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا ۲۰آذرماه به نشانی دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار