یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اولين جلسه ازنشست هاي معنوي اسرار حج و آداب حضور در محضر كعبه شريف برگزار گرديد

اولين جلسه  ازنشست هاي معنوي اسرار حج و آداب حضور در محضر كعبه شريف برگزار گرديد


پيرو اطلاع رساني و دعوت قبلي از زائرين حج استان سلسله نشست هاي معنوي اسرار حج و آداب حضور در محضر كعبه شريف براي چهارمين سال پياپي در ماه مبارک رمضان در استان خراسان رضوي برگزار مي گردد كه اولين جلسه سه شنبه شب 17/4/93 ساعت 21 در محل ميدان شهداي مشهد برگزار گرديد و تا 21/4/93 نيز ادامه خواهد داشت .

رويکرد اصلي اين سلسله نشست‎ها آموزشي است و در اين جلسات اسرار حج و آداب حضور بيان خواهد مي گردد ودرکنار محل برگزاري اين برنامه بخشي براي کودکان پيش‎بيني شده است که خانواده‎ها با آرامش بيشتري پيگير مباحث باشند . دربخش مربوط به کودکان از کارشناسان و متخصصين کار با کودک دعوت شده تا ضمن آموزش رنگ‎آميزي به مباحث محتوايي سنين خاص نيز بپردازند

به منظور اثر گذاري بيشتر جلسات اسرار حج و آداب حضور بسته‎اي براي بزرگسالان تدارک ديده شده که شامل يک کتاب اخلاق و آداب سفر در حج و دفتر چه پاسخنامه است و دريافت کنندگان اين بسته با مطالعه کتاب در اين چند شب مي‎توانند در مسابقه اين برنامه شرکت کنند.
لازم به ذکر است مدعوين عزيز و شرکت کنندگان در اولين شب جلسه ضمن بهره گيري از دعاهاي ماه مبارک رمضان و استفاده از مداحي ،از سخنراني حجت و الاسلام والمسلمين ماندگاري نيز بهرمند شدند.
روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار