دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دستورالعمل نقل و انتقالات اسناد عمره و حج ویژه دفاتر زیارتی

دستورالعمل نقل و انتقالات اسناد عمره و حج ویژه دفاتر زیارتی

مدیر عامل محترم شرکت خدمات زیارتی

مدیر دفتر محترم خدمات زیارتی

سلام علیکم

احتراماً وفق یادآوری دوره ای برخی مطالب قید شده در دستورالعمل نقل و انتقالات اسناد عمره و حج، توجه جنابعالی را به موارد ذیل الذکر جلب می نماید:

  1. نظر به اینکه در هر مرحله از انتقال اسناد تمتع ممکن است بنا به دلایلی نظیر پشیمان شدن  هر یک از طرفین از  دریافت یا واگذاری سند، اشتباه کاربر شرکت یا دفتر زیارتی در وارد نمودن اطلاعات در سیستم انتقالات و ... نیاز به ارسال فرم (ج) به این مدیریت باشد. لذا تاکید می نماید به منظور تسریع در انجام کار ارباب رجوع و همچنین صیانت از حقوق شهروندی ایشان نسبت به ارسال فرم یاد شده به صورت کاملاً تکمیل شده همراه با امضاء مدیر عامل و  مدیر دفتر و همچنین مهر شرکت یا دفتر از طریق نمابر به این مدیریت اقدام فرمایید. بدیهی است به آندسته از فرم هایی که فاقد اطلاعات تکمیل شده یا مهر شرکت و دفتر و امضاء مدیر عامل باشد به دلیل فقدان ارزش اداری و حقوقی رسیدگی نخواهد شد.ضمناً کارگزار می بایست در اسرع وقت نسبت به ارسال تاییدیه فکس(اصل فرم ج) به این مدیریت اقدام نماید.
  2. در انجام فرآیند انتقالات اسناد عمره هیچ تفاوتی در خصوص قوانین حاکم بر اسناد استانهای دیگر یا اسنادی با سابقه متعدد انتقال وجود ندارد. بنابراین کارگزاران محترم میبایست به منظور انجام اسناد سایر استانها که صاحب فعلی آن در استان خراسان رضوی زندگی می نماید کما فی السابق نسبت به اسکن مدارک مدقن سکونت یا ارائه درخواست انتقال مجدد به دفتر حج استان اقدام نمایند.

در خاتمه ضمن تشکر و قدردانی از کارگزاران محترم اشاره می شود با عنایت به شرایط پاندمی ویروس منحوس کرونا، موارد مبتلا به دستورالعمل نقل و انتقالات اسناد عمره و حج به صورت دوره ای یادآوری می شود.

ضمناً آقای علیزاده نیز در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار