دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

قابل توجه ثبت نام کنندگان اعزام به اربعین در سامانه سماح

قابل توجه ثبت نام کنندگان اعزام به اربعین در سامانه سماح

قابل توجه ثبت نام کنندگان اعزام به اربعین در سامانه سماح

باطلاع میرساند: فرایند ثبت نام قطعی افرادی که در مرحله اول پیش ثبت نام شرکت کرده اند از امشب آغاز خواهد شد .

برابر اطلاعیه منتشر شده، سامانه سماح برای ثبت نام جدید متقاضیان از ساعت 21 مورخ 23‏/6‏/1400 تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 24‏/6‏/1400 بسته شد.

 

  1. طی اطلاعیه مجدد از افرادی که پیش ثبت نام انجام داده اند درخواست می شود با مراجعه به سامانه سماح از بخش پیگیری وضعیت و ویرایش نسبت به ثبت نام قطعی و پرداخت هزینه اقدام نمایند. (قبل از مرحله پرداخت هزینه، استعلام برخط از سامانه وزارت بهداشت درخصوص وضعیت تزریق دو دوز واکسن کرونا انجام و در صورت تأیید، مجاز به پرداخت هزینه و ثبت نام قطعی خواهند بود.)
  2. بر اساس اطلاعیه انتشار یافته کلیه افراد حائز شرایط حداکثر تا ساعت 13 روز چهارشنبه مورخ 24‏/6‏/1400 فرصت دارند نسبت به ثبت نام قطعی و پرداخت هزینه اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم تکمیل ثبت نام اولویت آنان در اختیار سایر افراد قرار خواهد گرفت.
  3. متقاضی در ادامه فرایند ثبت نام می بایست نزدیکترین دفتر زیارتی را برای تحویل گذرنامه انتخاب نماید و بلافاصله پس از ثبت نام قطعی، اصل گذرنامه خود را سریعاً و حداکثر تا 24 ساعت تحویل دفتر زیارتی منتخب نماید.(با توجه به ضیق وقت تسریع در تحویل گذرنامه به دفاتر زیارتی مورد انتظار است)
  4. دفتر زیارتی می بایست پس از دریافت گذرنامه از متقاضی، با زدن کلید "تحویل مدارک" نسبت به ثبت آن در سامانه سماح اقدام نموده و سپس برگه استماره را چاپ و صفحه گذرنامه زائر را در سامانه بارگزاری نماید.
  5. در مرحله بعد دفتر زیارتی ضمن افزودن تمامی گذرنامه هایی که دریافت کرده است به "سبد گذرنامه ها" به ارسال آنها به دفتر حج و زیارت استان (دکمه ارسال به شرکت مرکزی) در سامانه اقدام نموده و بلافاصله می‌بایست گذرنامه زائر را به دفتر حج و زیارت استان برساند.
عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار