دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

جلسه هماهنگی ثبت نام اربعین در حج و زیارت استان برگزار گردید .

جلسه هماهنگی ثبت نام اربعین در حج و زیارت استان برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی پیرو انتشار اطلاعیه مربوط به پیش ثبت نام متقاضیان تشرف به اربعین حسینی در سال ۱۴۰۰ جلسه  هماهنگی ثبت نام اربعین صبح امروز دوشنبه ۱۵ شهریورماه در حج و زیارت استان برگزار گردید. 

جواد شاد مدیر حج و زیارت استان در جمع کارکنان حج و زیارت خراسان رضوی بر لزوم آمادگی همه همکاران برای ثبت نام و  فرایند اعزام زائرین اربعین  تاکید نمود. 

مدیر حج و زیارت استان ضمن تشریح دستورالعمل ستاد اربعین در سالجاری و جزئیات وظایف کمیته ثبت نام و اعزام  از کارکنان حج و زیارت استان خواست تا شرایط لازم جهت اخذ ویزای متقاضیان اربعین حسینی در استان را فراهم نمایند تا به محض اطلاع و تصمیم نهایی ستاد اربعین اقدامات لازم در استان صورت پذیرد.

 جواد شاد افزود هم اکنون تمام بسترهای لازم جهت ثبت نام از زائرین اربعین در سازمان حج و زیارت برنامه ریزی  گردیده  و به محض اعلام قطعی ستاد اربعین فرایند ثبت نام از زائرین در کشور اجرایی خواهد شد. 

لازم بذکر است با قطعی شدن سهمیه ۳۰ هزار نفری ایران برای اعزام در اربعین ، فعلا پیش ثبت نام در سماح متوقف گردیده تا بستر لازم جهت ثبت نام قطعی از واجدین شرایط فراهم گردد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار