ﺳﻪشنبه 18 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دیدار مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی با سرکنسول عراق در مشهد

دیدار مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی با سرکنسول عراق در مشهد

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی مدیر حج و زیارت خراسان رضوی شنبه شب 16 مردادماه با سرکنسول عراق در مشهد دیدار و گفتگو کرد.

جواد  شاد  مدیر حج و زیارت استان ضمن خیر مقدم به  سرکنسول جدید عراق ، توفیق خدمتگزاری به زائران در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را فرصتی مغتنم شمرده و ابراز امیدواری کردند با همکاری و مساعدت سرکنسول محترم عراق تسهیل صدور روادید عراق برای مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) صورت پذیرد.

مدیر محترم حج و زیارت استان خدمت به زائرین را بهترین  خدمت ها برشمرد  و بیان داشت  در این زمینه هیچ دریغی نخواهیم داشت و به لطف و یاری خداوند و هدف مشترک‌ جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق ان شاءالله بزودی شاهد اعزام زائران به عراق خواهیم بود.

جناب آقای عبدالکریم سرکنسول جدید عراق که پیش از این در وزارت ورزش عراق خدمت داشته، ضمن قدردانی از حضور مدیر حج و زیارت و تبریک ایشان،  قول مساعد داد که هر خواسته ای سازمان حج و زیارت داشته باشد را تا حد امکان انجام خواهد داد و الان که زمان هست می توانیم خواسته های خود را به ایشان اعلام کنیم تا مجوز لازم را از وزارت خارجه عراق بگیرند.

ایشان از دریافت مبالغ اضافی از زائرین و صدور روادیدهای تقلبی در سالهای گذشته گلایه مند بودند و خواستار این بودند که تمامی روادید صادره فقط از کانال حج و زیارت باشد و در این موضوع از هیچ کوششی دریغ نخواهند شد و ان شاءالله بزودی شاهد اعزام زائرین ایرانی به عتبات عالیات عراق باشیم.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار