دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

توزیع ٣ هزار پرس غذای گرم در شب شهادت حضرت فاطمه (س)

توزیع ٣ هزار پرس غذای گرم در شب شهادت حضرت فاطمه (س)
در ادامه طرح پویش مومنانه جامعه زیارتی  با مشارکت خادمین ضیوف الرحمن در شب شهادت حضرت زهرا(س)  3 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان شهر مشهد توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی به همت کارگزاران زیارتی استان ٣ هزار پرس غذای گرم در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) بین نیازمندان توزیع گردید.

جواد شاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه حج ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) اعلام داشت: به مناسبت فرارسیدن شهادت حضرت زهرا (س) ٣ هزار پرس غذای گرم از سوی کارگزاران حج و زیارت استان طبخ و توزیع گردید.

مدیر حج و زیارت استان در ادامه با اشاره به کمک های مومنانه جامعه زیارتی از ابتدای شروع کرونا بیان داشت : باتوجه به شرایط حاکم در جامعه ناشی از ویروس کرونا و لزوم جدی گرفتن اصول بهداشتی، کار طبخ و توزیع این غذای نذری با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی انجام گردید و با مشارکت خادمین ضیوف الرحمن در شب شهادت حضرت زهرا(س) بین نیازمندان شهر مشهد توزیع گردید.

لازم بذکر است در طرح پویش مومنانه حج و زیارت کارگزاران و زائرین کمک های اهدایی خود را به شماره حساب هایی که برای این موضوع مشخص گردیده است واریز و بصورت ماهیانه بسته های معیشتی ؛  غذای گرم و... بین خانواده های نیازمند توزیع می گردد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار