ﺳﻪشنبه 25 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اولین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد.

  • 13 دی 1399
  • 00:39
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 155 بازدید
  • Article Rating
اولین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران،  سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد.

                   بسم الله الرحمن الرحیم

                                                                      

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

 

یک سال از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم جنایتکار آمریکا می گذرد، سرداری که با خون خود، درخت تنومند مقاومت، اخلاص و عمل را در منطقه راهبردی غرب آسیا آبیاری کرد و خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد. 

حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها مجاهدت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن به عنوان مؤثرترین فرد مبارز با عناصر تروریسم در منطقه و جهان و نمادی بارز ازولایتمداری، عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی شناخته شده بود، از این رو تمام آزادی‌خواهان جهان او را مدافع ملت‌ها و حافظ آرامش و امنیت در منطقه می‌دانستند.

به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و درخت تنومند مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی در سایه خون این شهید عزیز مستحکم‌تر شده و هر قطره خون حاج قاسم، در رگ‌های هزاران جوان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم می جوشد.

تفکر سردار دلها هر روز در دل و ذهن مردم  افزون می شود و این دشمن خونخوار باید بداند که با هر بار کشتن  سردار سلیمانی ها، صدها سردار سلیمانی دیگر متولد خواهند شد و انسجام ملت ایران پس از شهادت ایشان دو چندان و حلاوت این جنایت بزرگ برای دشمن به تلخی تبدیل شد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار