شنبه 15 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

مراسم تکریم خادمین زائرین پیاده امام رضا(ع) حوزه زیارتی استان برگزار گردید.

مراسم تکریم خادمین زائرین پیاده امام رضا(ع) حوزه زیارتی استان برگزار گردید.
آیین تکریم خادمین زائرین پیاده امام رضا(ع) حوزه حج و زیارت استان صبح امروز سه شنبه 6 آبانماه در محل سالن اجتماعات حج وزیارت خراسان رضوی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی در این جلسه از مشارکت کارگزاران زیارتی در حوزه خدمت رسانی به زائرین پیاده امام رضا(ع) قدردانی کرد.

 جواد شاد  افزود : به پشتوانه کارگزاران زیارتی استان برای ششمین سال متوالی با عنایت ولی نعمتمان در سالجاری نیز خدمت به زائرین پیاده امام رضا(ع) را در دستور کار خود قرار دادیم و با عنایت به شرایط و محدودیت های سالجاری که امکان اعزام کاروان های پیاده امام رضا(ع) به مشهد فراهم نبود ؛ خادمین حوزه حج و زیارت با مراجعه به شهرستان های مبدا این کاروانها و برپایی مراسم عزا و ذکر توسل در روز شهادت ولی نعمتمان خدمت دیگری را تجربه کردند و حال و هوای زیارت را به جمع زائرین جامانده از پیاده روی امسال و زیارت مولایشان هدیه نمودند و توزیع غذا ، توزیع ماسک ، ویزیت رایگان بیماران و ... نیز در حاشیه این حضور با برکت عزیزان در روستاها اجرایی گردید که قطعا این خدمت لطف خداوند است که نصیب و رزق خادمین ضیوف الرحمن شده و شاکر این لطف الهی هستیم.

  لازم بذکر است حج وزیارت خراسان رضوی در سنوات گذشته اسکان و پذیرایی از حدود 12 هزار زائر پیاده امام رضا(ع) را مشهد عهده دار بود که در سالجاری این خدمت در شهرستان های مبدا این کاروانها صورت پذیرفت.

این مراسم ؛ با اهداء لوح تقدیر و هدایای معنوی به خادمین زائرین پیاده امام رضا(ع) پایان پذیرفت.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار