دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

نشست مديريت حج وزيارت استان بامديران مجموعه و نماينده هيئت پزشكي

  • 05 خرداد 1393
  • 09:08
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 693 بازدید
  • Article Rating
نشست مديريت حج وزيارت استان بامديران مجموعه و نماينده هيئت پزشكي
روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي:

پيرو هماهنگي قبلي بعمل آمده نماينده هيئت پزشكي حج استان در دومين جلسه مشترك مديريت حج و زيارت با مديران مجموعه حضور يافت.

دومين جلسه مديران مجموعه با مديريت حج و زيارت استان به منظور بررسي معاينات و امور پزشكي زائرين حج 93 استان يكشنبه 4/3/93 در محل سالن کنفرانس حج و زيارت خراسان رضوي برگزار گرديد.
آقاي دکتر احمدي نماينده هيئت پزشکي حج استان در اين جلسه ضمن تشکر و قدرداني از جناب آقاي مجردي بدليل ايجاد فضاي همکاري و تعامل موجود بين حج و زيارت و هيئت پزشکي ، آخرين دستورالعمل هاي مربوط به معاينات پزشکان را تشريح نمودند و ضمن بيان نحوه انتخاب پزشكان توسط مديران كاروان و مجموعه ،آمادگي اين حوزه را براي شروع عمليات حج سالجاري اعلام نمودند.


مديريت حج و زيارت استان نيز ضمن تشكر و قدرداني از حضور آقاي دكتر احمدي در اين جلسه ، ابراز اميدواري نمودند كه در سايه تعاملات و همكاري خوب هيئت پزشكي در استان انشاا... شاهد رضايت و سرعت عمل در معاينات زائرين باشيم.

ايشان بر همكاري متقابل مديران كاروان و مجموعه با پزشكان به جهت اجراي دقيق دستورالعمل هاي سازمان در ايران و عربستان تاكيد نمودند.

در پايان جلسه پيشنهادات مديران مجموعه در جهت خدمات رساني بهتر مورد بررسي قرار گرفت و سوالات ايشان در دو بخش سازماني و پزشكي توسط مديريت حج و زيارت و نماينده هيئت پزشكي استان پاسخگويي گرديد.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار