دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

پویش عزاداران حسینی کارگزاران زیارتی خراسان رضوی

  • 27 مرداد 1399
  • 07:10
  • مذهبي
  • 0 دیدگاه
  • 242 بازدید
  • Article Rating
پویش عزاداران حسینی کارگزاران زیارتی خراسان رضوی

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

پویش عزاداران حسینی کارگزاران زیارتی

 

هیچ حادثه و اتفاقی نمی تواند واقعه ی عاشورای حسینی را تحت الشعاع قراردهد.

 

به رسم سنت دیرینه هر سال ، در محرم امسال نیز لباس مشکی به تن خواهیم کرد و بر مظلومیت ارباب بی کفن حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و فرزندان غریبش خواهیم گریست و همواره زیر پرچم حسینی و تبعیت از آن امام غریب خواهیم ماند .

اینک که ویروس منحوس کرونا امتحان دیگری را بر سر راه ما گذاشته و دشمنان اسلام و معاندین چشم انتظار خاموشی این چراغ پر فروغ هستند و با لطایف الحیل مختلف بدنبال خدشه دار نمودن چهره دین و مذهب هستند، بر اساس تدبیر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله) و مراجع عظام تقلید با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه عزا خواهیم  نمود.

با نصب پرچم اقامه عزای حسینی، خانه ی هر خادم ضیوف الرحمن عزاخانه ی حسینی و هر دفتر زیارتی ، حسینیه حسینی خواهد شد.

لذا بدینوسیله از کلیه کارگزاران محترم زیارتی و ارزشی درخواست داریم با نصب پرچم مشکی در درب منازل و دفاتر زیارتی خود و سلام عاشقانه روزانه در محرم و صفر قبل از اذان ظهر در منازل و دفاتر خود، ضمن عرض ارادت به محضر حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج ا... تعالی فرجه الشریف نیز مراتب تسلیت و تعزیت خود را اعلام فرمائید.

 در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، هیئت منتظران بقیه الله(عج) کارگزاران زیارتی استان نیز به منظور بهره مندی کارگزاران محترم و خانواده ایشان در دهه اول محرم نسبت به پخش زنده مراسم هیئت از طریق لینک قبلی جلسات مجازی اقدام خواهد داشت.

لازم بذکر است بنا بر اطلاع رسانی قبلی در آستانه ماه محرم فردا سه شنبه 28 مردادماه نیز در راستای نذر سلامت کارگزاران زیارتی استان در مشهد و شهرستان ها نسبت به اهدای خون اقدام خواهند داشت که به حرمت این اهدای خون های عزیزان خداوند بلیه کرونا را از جامعه رفع نماید.

 

                                                                      مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار