چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

چهارشنبه 8 مردادماه، آخرین مهلت مشارکت در طرح پویشش نذر سلامت

  • 07 مرداد 1399
  • 06:40
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 210 بازدید
  • Article Rating
چهارشنبه 8 مردادماه، آخرین مهلت مشارکت در طرح پویشش نذر سلامت

 

<کرونا حریف دل های نیکوکار نیست>

 

دعوت از زائرین بیت الله الحرام برای کمک به پویش «نذر سلامت »

 

با عنایت  به فراخوان پویش نذر سلامت به پیشنهاد حج و زیارت خراسان رضوی برای مشارکت خادمین و زائرین محترم، ذبح قربانی در روز عید قربان صورت خواهد پذیرفت و ان شاء الله توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام خواهد گردید.

یاد آور می گردد: طبق اطلاعیه قبلی آخرین فرصت واریزی مبالغ اهدایی خادمین ضیوف الرحمن و زائرین محترم جهت مشارکت  در این طرح چهارشنبه 8 مرداد ماه می باشد و بعد از آن حساب های مذکور بسته خواهد شد، لذا خواهشمند است مبالغ اهدایی خود را تا پایان وقت اداری فردا چهارشنبه هشتم مردادماه به شماره حساب های اعلام شده  ذیل واریز فرمائید.

لازم بتوضیح است مبالغ واریزی جهت قربانی روز پنج شنبه9 مردادماه با حضور نماینده  محترم کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت جلسه ، و اقدامات لازم جهت ذبح و توزیع انجام خواهد پذیرفت و متعاقباً، گزارش آن در سایت و کانال های حج و زیارت ارسال خواهد گردید.

مدیران محترم کاروانهای شهرستان نیز طبق استعلام از حج و زیارت استان با هماهنگی کمیته امداد و یا بهزیستی نسبت به اطلاع رسانی زائرین و تشویق ایشان به مشارکت در طرح و واریز وجوه به حسابهای اعلام شده از سوی ارگان های  مذکور اقدام داشته اند که گزارش آن در پایان از سوی نمایندگان محترم مدیران در هر شهرستان برای حج و زیارت استان ارسال خواهد گردید.

خادمین ضیوف الرحمن و زائرین محترم میتوانند مبالغ اهدایی خود را به حساب سیبای 0113125760004 بانک ملی بنام آقایان: قنبری – مومنی – آقایی و شماره کارت بانک صادرات هیئت منتظران بقیه الله(عج) کارگزاران زیارتی استان (6037697513955630)  که برای این موضوع تعیین گردیده است واریز فرمایند.

مدیریت  حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار