چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

دعوت از زائرین بیت الله الحرام برای کمک به پویش «نذر سلامت »

  • 24 تیر 1399
  • 07:35
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 245 بازدید
  • Article Rating
دعوت از زائرین بیت الله الحرام برای کمک به پویش «نذر سلامت »
برای سلامتی امام زمان(عج) و باز شدن راه بسته حج و اعتاب مقدسه و رفع بیماری منحوس کرونا از جهان پویش نذر سلامت  همزمان با عید قربان انجام خواهد گرفت.

<کرونا حریف دل های نیکوکار نیست> 

دعوت از زائرین بیت الله الحرام برای کمک به پویش «نذر سلامت » 

کارگزاران و خادمین زیارتی محترم  خراسان رضوی

مدیران محترم کاروانهای حج تمتع خراسان رضوی

زائرین محترم کاروانهای حج تمتع خراسان رضوی

سلام علیکم

با عنایت به  عدم اعزام حجاج کشورهای اسلامی به عربستان در حج سالجاری بعلت بیماری کرونا، برای سلامتی امام زمان(عج) و باز شدن راه بسته حج و اعتاب مقدسه و رفع بیماری منحوس کرونا از جهان پویش نذر سلامت به پیشنهاد حج و زیارت خراسان رضوی برگزار می گردد.

لذا با توجه به مشکلات ایجاد شده جهت تامین معیشت اقشار آسیب پذیر و با هدف حمایت از این عزیزان در نظر هست در قالب پویش نذر سلامت ، همزمان با " عید سعید قربان " از محل کمک های کارگزاران، مدیران و زائرین حج سنوات گذشته و آتی تعدادی گوسفند ذبح و بین نیازمندان توزیع گردد.

 اینک که توفیق حضور فیزیکی در سرزمین مقدس وحی و عرفات و منا را نداریم با مشارکت در این طرح ان شاء الله در ثواب حج با لطف رب البیت شریک گردیم.

 لذا از همه خادمین حوزه زیارتی و زائرین محترم حج تمتع و اعتاب مقدسه در استان  برای پیوستن به پویش( نذر سلامت )  به منظور کمک به نیازمندان دعوت بعمل می آید، تا ان شاء الله چنین حرکت‌ها و برنامه‌هایی به تقویت روحیه نیکوکاری در جامعه کمک کند .

 لازم بتوضیح است شماره حساب سیبای 0113125760004 بانک ملی بنام آقایان: قنبری – مومنی – آقایی و شماره کارت بانک صادرات هیئت منتظران بقیه الله(عج) کارگزاران زیارتی استان بنام آقایان: رفیق و بلبل  (6037697513955630)  از سوی حج و زیارت خراسان رضوی برای این موضوع تعیین گردیده است که مدیران، کارگزاران زیارتی و زائرین محترم میتوانند مبلغ اهدایی خود برای پویش« نذر سلامت »  تا تاریخ 8 مردادماه به این حساب واریز نمایند تا با عنایت پروردگار اقدام لازم صورت پذیرد.

از مدیران محترم کاروان های حج استان خواهشمند است به نحو مقتضی اطلاع رسانی لازم را به زائرین کاروانهای خود در سنوات گذشته و حج سال آتی داشته باشند.

 روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار