جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

بخشنامه ابلاغی به کارگزاران زیارتی در خصوص نقل و انتقال اسناد حج دو عمره

بخشنامه ابلاغی به کارگزاران زیارتی در خصوص نقل و انتقال اسناد حج دو عمره

مدیر عامل محترم شرکت خدمات زیارتی

مدیر دفتر خدمات زیارتی

سلام علیکم

         احتراماً پیرو مطالب قبلی عنوان شده پیرامون نحوه رسیدگی به نقل و انتقالات اسناد عمره و تمتع و همچنین با توجه به نزدیک شدن به ایام اعلام کاروانهای حج استان نظر جنابعالی را به موارد ذیل الذکر مجدداً جلب می نماید:

  1. وکالت های تنظیم شده بین وراث می بایست توسط مسئول نقل و انتقالات اسناد عمره و تمتع شرکت یا دفتر خدمات زیارتی به طور کامل مطالعه گردد. اغلب این وکالتنامه ها بصورت کاری بوده و وکیل مرقوم در وکالت نامه اختیار فروش ندارد.
  2. بار دیگر تاکید می گردد تمامی نقل و انتقالات اعم از اسناد تمتع که برای تایید به دفتر حج استان ارسال می گردد می بایست با اصول اسناد وفق دستورالعمل توسط نماینده شرکت عامل ارائه گردد. 
  3. حتماً دقت فرمایید هر یک از متعاملین همزمان می بایست در محل شرکت یا دفتر خدمات زیارتی هنگام نقل و انتقال حضور داشته باشند. بر همین اساس در توافق نامه های دریافتی از سیستم می بایست نام و نشانی کامل خریدار و فروشنده به همراه شماره تلفن قابل دسترسی و امضاء و اثر انگشت ایشان درج شود.
  4. خواهشمند است همچنان از پذیرش انتقالات خارج استان به هر نحوی از انحاء که می باشد خودداری فرمایید.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خادمین ضیوف الرحمن باستحضار می رساند توجه بیشتر به دستورالعمل نقل و انتقالات همواره مورد استدعاست. ضمناً آقایان مومنی و علیزاده با شماره تلفن 37288894 در ساعات اداری همچون گذشته پاسخگوی سئوالات شما سروران گرامی میباشند.

لازم بتوضیح است اصل نامه تکمیلی این دستورالعمل از طریق دبیرخانه حج و زیارت استان به کارگزاران فعال در حوزه انتقالات تحویل داده شده است.

 

مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار