شنبه 08 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

بازديد كاركنان حج و زيارت استان از مدارس بمناسبت هفته معلم

  • 12 اردیبهشت 1393
  • 07:48
  • ساير
  • 0 دیدگاه
  • 616 بازدید
  • Article Rating
بازديد كاركنان حج و زيارت استان از مدارس بمناسبت  هفته معلم
اي معلم تو را سپاس : اي آغاز بي پايان ، اي وجود بي کران ، تو را سپاس .اي والا مقام ، اي فراتر از کلام، تورا سپاس. اي که همچون باران بر کوير خشک انديشه ام باريدي سپاست مي گويم، تو را به اندازه تمام مهرباني هايت سپاس مي گويم . اي نجات بخش آدميان از ظلمت جهل و ناداني،اي لبخندت اميد زندگي و غضبت مانع گمراهي تو را سپاس مي گويم . اين تويي که با دستان پر عطوفتت گلهاي علم و ايمان را در گلستان وجود مي پروراني و شهد شيرين دانش را به کام تشنگان مي ريزي. پس تو را اي معلم به وسعت نامت سپاس مي گويم . همان نامي که چهار حرف بيشتر ندارد ، اما کشيدن هر حرف و صدايش زماني به وسعت تاريخ نياز دارد .

معلّـم را عزيز بداريم كه شمع وجودش در طبق اخلاص است و شوق شيفتگـان آموختن را با اشتيـاق خويش درمي آميزد و از انسان آدمي مي سازد.
چنين كسي شايسته ستايشي است بس والا و ارزشمند .

ضمن گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري ،هفته معلم رابر همه معلمان دلسوز بالخصوص معلمين خدوم عرصه امور زيارتي استان خراسان رضوي که در کنار شغل ارزشمند معلمي افتخار خدمت در حوزه زيارت را نيز دارند تبريک ميگوئيم.



کارکنان مديريت حج و زيارت خراسان رضوي بمناسبت گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري و هفته معلم ، جهت تبريک اين هفته با مراجعه به مدرسه راهنمايي شهيد چراغچي و دبستان امام حسين (ع) با اهدا گل و هديه از از زحمات اين عزيزان تشکر و قدرداني نمودند.



روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار