جمعه 07 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

شركت در راهپيمايي 22 بهمن يك وظيفه شرعي و انقلابي است

شركت در راهپيمايي 22 بهمن يك وظيفه شرعي و انقلابي است
راهپيمايي 22 بهمن امسال از ميدان پانزده خرداد در مسير خيابان امام رضا ( ع) خواهد بود لذا وعده ما با کارگزاران محترم نيزساعت 8:45 صبح روز سه شنبه 22 بهمن ماه 98در محل خیابان امام رضا(ع) - ابتدای امام رضا 41 در نظر گرفته است.

مقام معظم رهبری (مد ظله العالی):

به فضل الهی حضور مردم در خیابان ها، چشم گیر و دشمن شکن  و مایوس کننده بد خواهان خواهد بود.

 

 

شركت در راهپيمايي 22 بهمن يك وظيفه شرعي و انقلابي است.


يكي از نكاتي كه همواره در قرآن مورد توجه قرار گرفته است، يادآوري نعمت ها خداوند است در آيات گوناگون به مردم يادآوري مي شود كه نعمت هاي خدا را به ياد بياورند و قدر اين نعمت ها را بدانند.

 ما اگر به گذشته نظري بيافكنيم و شرايط قبل از پيروزي انقلاب اسلامي ايران را مورد واكاوي قرار دهيم؛ مي توانيم به نعمت بزرگي كه خداوند به ما ارزاني داشته است بيش از پيش پي ببريم.

نماينده ولي فقيه در این خصوص تاكيد داشتند که بايد به دو چيز توجه كرد: يكي اين كه قدر نعمت انقلاب اسلامي را بدانيم و دوم اينكه بايد دانست كه به هر ميزاني از ارزش هاي ديني فاصله بگيريم به همان نسبت عنايات خدا از ما كم مي شود .

 

دعوت به حضور پرشکوه در راهپيمايي يوم ا... 22 بهمن در استان

کارکنان حج و زيارت  و بعثه مقام معظم رهبری خراسان رضوي به اتفاق کارگزاران ،روحانیون ،  مديران  و کليه خادمين زائرين در راهپيمايي بزرگ يوم ا... 22 بهمن شرکت خواهند نمود و رسالت خود را در حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تجديد بيعت  با مقام عظمي ولايت به صحنه خواهند آورد.

 راهپيمايي 22 بهمن امسال از ميدان پانزده خرداد در مسير خيابان امام رضا ( ع) خواهد بود لذا وعده ما با کارگزاران محترم نيزساعت 8:45 صبح روز سه شنبه 22 بهمن ماه 98 در محل خیابان امام رضا(ع) - ابتدای امام رضا 41 در نظر گرفته شده است .

 

                                          روابط عمومی حج و زيارت خراسان رضوي

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار