یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

اعلام زمان مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه طرح ارتقاء عوامل حج 99 خراسان رضوی

اعلام زمان مصاحبه  پذیرفته شدگان اولیه طرح ارتقاء عوامل حج 99 خراسان رضوی

متقاضیان طرح ارتقاء عوامل اجرایی حج تمتع 1399(دعوت شدگان به مصاحبه)

سلام علیکم

با احترام ؛ به اطلاع می رساند نتایج آزمونهای طرح ارتقای کارگزاران حج تمتع 99، اعلام و از طریق سامانه جامع کارگزاران در دسترس قرار دارد . لذا آندسته از عوامل شرکت کننده در آزمون طرح ارتقاء مورخ 13‏/10‏/98 که برابر نمره کسب شده دعوت به مصاحبه شده اند (لیست های پیوست) لازم است طبق جدول زمانبندی اعلام شده جهت انجام مصاحبه به حج و زیارت استان مراجعه نمایند . بدین منظور نکات ضروری و لازم الاجرا به شرح ذیل اعلام می گردد .

  1. تاریخ انجام مصاحبه روزهای 2 و 3 و 5 و 6 بهمن ماه می باشد . لازم است کلیه عوامل در تاریخ و ساعات اعلام شده جهت انجام مصاحبه به دفتر حج و زیارت استان مراجعه نمایند . بدیهی است عدم حضور به منزله انصراف از اعزام تلقی شده و به هیچ عنوان مصاحبه مجدد از غائبین اخذ نخواهد شد .

2‏- شرکت کنندگان در آزمون می توانند از منوی فراخوانهای آزمون که در پایین صفحه اطلاعات اصلی کاربر قرار دارد، نتیجه آزمون مرتبط با خود را مشاهده نمایند.

3‏- افرادی که حداقل 30% نمره آزمون (600 از 2000) را کسب کرده باشند برای انجام مصاحبه دعوت شده اند. توضیحاً اینکه به منظور تاثیر گذاری مصاحبه، سوابق اجرایی، ارزشیابی و ... مقرر گردید حدنصاب نمره آزمون کمتر باشد تا پس از حاصل جمع با سایر شاخص ها، پذیرفته شدگان با لحاظ جمیع شاخص ها تعیین شوند . این بدان معنا است که دعوت شدگان به مصاحبه به عنوان قبول آزمون نبوده و شرط قرار گرفتن اسم عوامل در لیست اعزام بدست آوردن حداقل امتیاز لازم در مجموع شاخص های ارزیابی است .

4‏- بر اساس آئین نامه اجرایی کاروان حج تمتع، متقاضی می بایست حداقل 50% امتیاز هر موضوع و حداقل 60% از مجموع امتیازات جدول احراز صلاحیت های حرفه ای و تخصصی را کسب نماید .

5‏- سنجش تسلط در محاوره عربی نیز یکی از موارد مصاحبه می باشد.

6‏- اخذ گواهی سلامت . بدین منظور لازم است با اخذ و تکمیل فرم معاینات پزشکی و الصاق عکس بر روی آن حداکثر تا 03‏/11‏/98 به یکی از پزشکان معتمد هیئت پزشکی به شرح لیست پیوست مراجعه نمایند .

نکته مهم : متقاضیان مدیریت کاروان حج لازم است جهت انجام معاینات پزشکی فقط به آقای دکتر کارگر مقدم مراجعه نمایند . جهت انجام معاینات همراه داشتن کارت ملی الزامی است .

 

مدارک مورد نیاز :

الف) اخذ و تکمیل فرم های  ب1 تا ب5 ‏‏/ ج‏ (در ابعاد کاغذA4) . اخذ فرم از سایت و چاپ آن به عهده متقاضیان می باشد و همکاران این مدیریت از ارائه فرم به افراد معذورند .

ب) الصاق عکس بر روی تمامی فرمها .

ج) یک عدد پوشه

د) همراه داشتن اصل کارت ملی

هـ) روی پوشه ازبالا به پایین بترتیب نام ونام خانوادگی سپس ردیف در لیست و ذیل آن سمت های مورد تقاضاجهت اعزام با ماژیک درج گردد.

حضور به موقع ، ارائه فرم ها ، عکس و مدارک مورد نیاز ، سعه صدر ، شکیبایی و برخورد مناسب یکی آیتم های ارزیابی متقاضیان می باشد .

 

مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار