شنبه 29 اردیبهشت 1403
EN

خبرگزاری

فراخوان سازمان حج و زیارت در خصوص جذب ذابح برای عملیات حج 99

فراخوان سازمان حج و زیارت در خصوص جذب ذابح برای عملیات حج 99

به منظور انتخاب مناسب ذابحین حج تمتع سال 99 فراخوان ذابحین سال اولی و با سابقه در سامانه جامع کارگزاران( kargozaran.haj.ir ) بارگذاری گردید:

الف) فراخوان ذابحین سال اولی:

تعدادی از ذابحین حج تمتع 99 با رویکرد نیروسازی و برابر رویه سنوات گذشته از بین افراد جدید واجد شرایط و توانمند شناسایی و انتخاب خواهند شد؛ که این افراد میبایست ثبت نام  در فراخوان ذابح سال اولی در سامانه جامع کارگزاران اقدام فرمایند.

شرایط لازم برای ذابحین جدید به شرح ذیل می باشد:

  1. داشتن شرایط عمومی ورود به حوزه کارگزاری حج و زیارت (صفحه 25 آیین نامه اجرایی کاروان حج تمتع).
  2. داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم.
  3. سن حداقل 25 و حداکثر 45 سال باشد. ( متولدین 1‏/1‏/1354 به بعد).
  4. تبحر لازم در امر ذبح و شاغل در کشتارگاه و یا داشتن شغل قصابی و ارائه مدرک معتبر به دفتر حج و زیارت استان.

یادآوری می نماید حج و زیارت استان با بررسی اولیه اعم از سن، مدرک تحصیلی، تاهل، وضعیت اشتغال در حوزه مربوطه اقدام لازم را انجام خواهد داد و برنامه زمانبندی آزمون عملی و مصاحبه حضوری متقاضیان واجد شرایط نیز، متعاقباً پس از بررسی های مقدماتی اعلام می گردد.

ب) فراخوان ذابحین با سابقه:

لازم است کلیه افرادی که دارای سابقه قبلی ذابح قربانگاه حج تمتع می باشند به شرط دارابودن شرایط مربوطه در این فراخوان شرکت و نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.

ج) توضیحات تکمیلی:

*پس از ثبت درخواست متقاضیان، استعلامات سیستمی از دفتر حج و زیارت استان برای بررسی موارد پاسخگویی خواهد گردید که متقاضی میبایست تائید نهایی این استعلامات را پیگیری نماید.

*تاکید فرمایید درخواست و ثبت اعلام آمادگی، حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و سازمان از بین پذیرفته شدگان نهایی و براساس نیاز، انتخاب مناسب را انجام خواهد داد.

 

مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار