مدیر عامل محترم شرکت زیارتی
مدیر محترم دفتر زیارتی
سلام علیکم
احتراماً؛ نظر به اينكه پرونده دفاتر و شرکتهای زيارتي جهت امتياز بندي و ارزشیابی در دستور كار قرار گرفته است. لذا مقتضي است ضمن آماده نمودن مدارك مثبته نسبت به درج موارد موثر در امتياز بندي در زمان تعيين شده (از اول دی ماه) همکاری لازم را با کارشنـاسان ایـن مدیریت داشته باشید. مضافاً اينكه موارد ذيل جهت احتساب امتـياز جديد و بررسی مورد نیاز کارشناسان این مدیریت خواهد بود.
- ارائه مدارک مالكيت شامل شخصی، سرقفلی و یا استيجاري عادی یا محضري.
- ارائه ليست بيمه کاربران زیارتی شاغل در دفتر يا شركت خدمات زيارتي مربوط به سال 1398 .
- بایگانی مدارک مربوط به سهمیه های تخصیصی عتبات عالبات عراق و همچنین نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره مفرده در صورت انجام آن .
- بایگانی مربوط به دستورالعمل ها و بخشنامه های سازمان
- تجهیزات رفاهی، امنیتی و نصب موارد اعلام شده مورد نیاز که در بازدیدهای قبلی نیز مد نظر بوده است.
لازم به ذکر است حضور مديرعامل يا مديرفني در محل دفتر /شرکت زیارتی الزامی است و کارشناسان این مدیریت قبل از حضور هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
مدیریت حج و زیات خراسان رضوی