یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

اخبار داخلي استان

برگزاری مجمع عمومی شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان

برگزاری مجمع عمومی شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان
مجمع عمومی شرکت مرکزی دفاتر زیارتی استان پنجشنبه 12 اردیبهشت در محل هتل میثاق مشهد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی جلسه مذکور پس از به حدنصاب رسیدن اعضای شرکت با تلاوت قران کریم ،سرود جمهوری اسلامی ایران و صلوات خاصه امام رضا(ع) آغاز گردید.

 

در ابتدای این جلسه آقای شاد مدیر حج و زیارت استان ضمن گرامیداشت  روز معلم  و تبریک  این روز عزیز  یاد و خاطره  استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشتند و در ادامه نیز  یاد و خاطره پیشکسوتان حوزه حج و زیارت را پاس داشتند.

 

مدیر حج و زیارت استان با اشاره به انتخاب هیئت مدیره جدید شرکت مرکزی در این جلسه ،بر وفاق و همدلی بین کارگزاران استان تاکید نموده و ضمن احترام به همه نامزدها از کارگزاران خواستند تا بعد از انتخاب هیئت مدیره جدید همواره پشتیبان ایشان باشند.

 

جواد شاد مدیر حج و زیارت استان خطاب به حاضرین بیان داشت با تلاش عزیزان در هیئت مدیره قبلی بستر مناسب جهت فعالیت های متنوع در حوزه خدمت رسانی به زایرین فراهم گردیده است که حرکت ریلی از جمله این اقدامات است که بعنوان اولین استان در سالجاری این مهم اجرایی خواهد گردید و با عنایت به دستور ریاست سازمان حج و زیارت ،حج و زیارت خراسان رضوی نیز با پشتیبانی از شرکت مرکزی تنوع بسته های سفر در حوزه اسکان، خدمات، زمان و... را دنبال خواهد کرد.

 

مدیر حج و زیارت افزود : مدیریت حج و زیارت استان در دوره قبلی و آتی این آمادگی را داشته و دارد که با همت و تلاش هیئت مدیره شرکت مرکزی گام موثری را در جهت ارائه بسته های متنوع سفر با رعایت صرفه جویی و ارتقاء کیفیت به زایرین بردارد ،لذا همه باید با فضای همدلی برای رسیدن به هدف ارزشی و معنوی زیارت تلاش نمائیم و با اتکاء به جوانگرایی و بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان عزیزانی را که میتوانند با آمادگی جسمی و روحیه بانشاط در این مسیر خدمت نمایند را بعنوان هیئت مدیره جدید انتخاب کنند تا همه تلاش خود را برای ارتقاء امور و تقویت دفاتر زیارتی استان بکار گیرند.

 

آقای شاد در پایان، فعالیت در حوزه اعتاب مقدسه عراق را نسبت به قبل متفاوت دانست و بر رقابت در ارائه خدمات به زایرین و پاسخگویی به مطالبات ایشان تاکید نمود و از زحمات هیئت مدیره قبلی نیز قدردانی نمود.

در ادامه جلسه پس از مشاهده کلیپ گزارش اقدامات صورت گرفته هیئت مدیره و استماع گزارش تراز مالی و بازرس شرکت مرکزی ، رای گیری از بین اعضای پیشنهادی صورت گرفت که در نتیجه شمارش آرا افراد ذیل حائز بالاترین تعداد رای ماخوذه گردیدند که هیئت مدیره شرکت مرکزی و بازرس به شرح ذیل انتخاب و معرفی گردیدند:

اسامی هیات مدیره

براساس تعداد آرای ماخوذه

آقایان:

مجتبی معین 130 رای

رضا رحیمی خوش 129 رای

سید مهدی مولوی پور 124 رای

مهدی ناصری 119 رای

عبدالعلی وریدی 115 رای

جواد سنائی فرخی 87 رای

احمد قالیبافان 45 رای

بازرس  :

آقای محسن مرادیان

 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار