یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

اخبار داخلي استان

مراسم تجلیل از بازنشستگان حج و زیارت خراسان رضوی برگزار گردید.

مراسم تجلیل از بازنشستگان حج و زیارت خراسان رضوی برگزار گردید.

روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی:

بمناسب 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان، از همکاران بازنشسته حج و زیارت استان دعوت بعمل آمد تا ضمن تجدید دیدار با همکاران خود در حج و زیارت استان از زحمات ایشان در راستای خدمت به زائرین بیت ا... الحرام و اعتاب مقدسه تقدیر و قدردانی بعمل آید. 
سرپرست حج و زیارت استان در این مراسم که در محل نمازخانه حج و زیارت برگزار گردید ضمن تبریک این روز بیان داشت: این عزیزان با تلاش خود ظرف مدت 30 سال بهترین سالهای عمر خود را صرف خدمت به حوزه زیارت استان نموده اند که براستی بهترین خدمت ها و بالاترین افتخار را در پرونده خود ثبت نموده اند.
جواد شاد در ادامه افزود حال که این همکاران عزیز به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند وظیفه ما است که همواره بعنوان پیشکسوتان این حوزه زحمات آنها را قدر بدانیم و تکریم بازنشستگان از اولویت های ما بوده و خواهد بود .
در این مراسم از زحمات آقایان : محمد شهامتی،  سلطانعلی جعفری، محمد حسن مولوی، عباسعلی محمدی، مهدی ظهوری تقدیر بعمل آمد و لوح سپاس به ایشان اهداء گردید.

سرپرست حج و زیارت استان همچنین به مناسب گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور در منازل همکاران فقید حاج حسین زارعی، حاج غلامرضا دانش و حاج محمد علی صهبائی یاد و خاطره این عزیزان را گرامی داشتند و هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره حماسه های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را به خانواده جانباز عزیز حاج غلامرضا دانش نیز تبریک عرض نمودند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار