دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

توضیحات لازم در خصوص اعزام متقاضیان شرکت کننده در فراخوان معاونین آموزشی و آخرین نوبت مصاحبه تائید صلاحیت

توضیحات لازم در خصوص اعزام متقاضیان شرکت کننده در فراخوان معاونین آموزشی و آخرین نوبت مصاحبه تائید صلاحیت

متقاضیان محترم  شرکت کننده در فراخوان معاون آموزشی عتبات عالیات 1402

سلام علیکم

    با احترام، پیرو سوالات متقاضیان محترم  به اطلاع میرساند:

شخص متقاضی پس از شرکت در فراخوان آموزشی و تایید مدارک در سامانه جامع کارگزاران زیارتی برای تایید صلاحیت اولیه در قالب مصاحبه مورد تایید قرار می گیرد و با گذراندن دوره آموزشی  و کسب نمره قبولی که هزینه آن بر عهده فرد خواهد بود؛ همانند یک زائر عتبات با ثبت نام و واریز وجه بعنوان معاون آموزشی کاروان اعزام می گردد که در طول سفر نیز متقاضی تحت آموزش عملی مدیر کاروان قرار گرفته  و پس از بازگشت در صورت تایید صلاحیت های لازم توسط مدیر و روحانی کاروان ؛ متقاضی پس از قبولی در مصاحبه نهایی می تواند بعنوان مدیر راهنمای عتبات عالیات اعزام گردد.

لازم به توضیح است که تعدادی از متقاضیان جهت تکمیل مدارک در سامانه جامع کارگزاران اقدام ننموده اند که متعاقب آن اطلاعات ایشان مورد تایید استان قرار نخواهد گرفت و متقاضی نمی توانند در مراحل بعدی این فرآیند شرکت نمایند. لذا  متقاضیان محترم میبایست در اسرع وقت مدارک خود را در سامانه کارگزاران بارگذاری و جهت تایید اطلاعات در سیستم با همراه داشتن اصل مدارک (اصل شناسنامه ، کارت ملی ، پایان خدمت ، مدرک تحصیلی ) به واحد کارگزاران این مدیریت تا پایان وقت اداری 26 بهمن ماه سالجاری  مراجعه نمایند.

لازم بتوضیح است تعدادی از افراد شرکت کننده در فراخوان متاسفانه تاکنون نسبت به بارگذاری مدارک و مراجعه جهت مصاحبه اولیه جهت تایید صلاحیت اولیه اقدام نداشته اند که علیرغم تعیین زمان مصاحبه در بازه زمانی 7 الی 10 بهمن ماه ؛ یک فرصت نهایی دیگر برای مصاحبه افراد باقیمانده در روز یکشنبه 29 بهمن از ساعت 8 الی 12 در محل حج و زیارت خراسان رضوی برنامه ریزی گردیده است که در صورت عدم مراجعه به منزله انصراف تلقی و متقاضی حق هیچ اعتراضی نخواهد داشت ؛ لذا مجدد تاکید میگردد این افراد نیز قبل از مصاحبه در اسرع وقت جهت تائید مدارک به واحد کارگزاران مراجعه و پیگیری امور مربوطه را داشته باشند.

مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی

 

متقاضیان جهت روز مصاحبه فرم های ذیل را بهمراه عکس و پوشه همراه داشته باشند .

تکمیل فرم تعهد و تکمیل فرم های مصاحبه ؛ نصب عکس بر روی فرم ها و یا چاپ رنگی عکس بر روی فرم ها . قرار دادن در پوشه و درج نام و نام خانوادگی و کد ملی بر روی پوشه در روز مصاحبه الزامی است .

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار