جمعه 28 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

اطلاعیه آموزشی مهم ویژه معاونین آموزشی عتبات

اطلاعیه آموزشی مهم ویژه معاونین آموزشی عتبات

اطلاعیه آموزشی مهم ویژه معاونین آموزشی عتبات

 پیرو اطلاعیه قبلی در خصوص متقاضیان معاون آموزشی عتبات که در فراخوان سال 1400 تشکیل پرونده داده و در مصاحبه شرکت نموده اند میرساند جهت ثبت نام دوره آموزشی ( شامل 12 درس ) با مراجعه به سامانه جامع آموزش edu.haj.ir   ، انتخاب گزینه ( سامانه فراگیر آموزش ) ، ورود به سامانه فراگیر آموزش ( با نام کاربری ( کد ملی ) و رمز عبور سامانه جامع کارگزاران ) ، انتخاب سربرگ شناسنامه آموزشی ، اطلاع از نیازهای آموزشی ، درخواست آموزش و انتخاب دروس ، ثبت درخواست آموزش ، از دروس موجود انتخاب لازم انجام شود .

بدیهی است در صورتیکه فراگیر در دوره های آموزشی سازمان حج و زیارت قبلا شرکت و در بعضی از دروس نمره قبولی در سیستم دارد ،  نیاز به ثبت نام مجدد در آن دروس نمی باشد . ضمنا ثبت نام از تاریخ  26/05/1401 لغایت 04/06/1401 ، و شروع کلاس ها بلافاصله بعد از ثبت نام و تکمیل ظرفیت ، بصورت حضوری و مجازی خواهد بود لذا تسریع در ثبت نام و واریز شهریه مورد تاکید می باشد .

از آنجا که احراز سمت معاون آموزشی عتبات ، منوط به گذراندن دوره آموزشی مربوطه می باشد . فراگیران از این فرصت بهره برده و آموزش خود را کامل نمایند .شایان ذکر است در صورت وجود ابهام و سوال از طریق پیام در سامانه فراگیران آموزش و یا با تلفن 37288894-051  اقدام تا پاسخگوئی لازم نسبت به آن صورت پذیرد . 

مرکز آموزش کارگزاران حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار