یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

جلسه هماهنگی عملیات حج ۱۴۰۱ در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار گردید.

  • 31 اردیبهشت 1401
  • 11:33
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 314 بازدید
  • Article Rating
جلسه هماهنگی عملیات حج ۱۴۰۱ در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری حج رضوی نیوز مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خواستار ارائه خدمت رسانی مطلوب به زائران بیت الله الحرام در حج تمتع ۱۴۰۱ در فرودگاه بین المللی مشهد شد.

محمود امانی بنی  در جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع ۱۴۰۱ که صبح امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه با حضور جواد شاد، مدیر حج و زیارت استان و سایر مسئولین نهادی مرتبط با عملیات حج  برگزار شد؛ ضمن آرزوی فراهم شدن شرایط حجی عزتمندانه و پربار برای هموطنان، گفت: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری حج تمتع ۱۴۰۱ و اعزام و پذیرش حج گزاران خراسانی برای راهی شدن به سرزمین وحی اندیشیده شده است، و اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی با برنامه ریزی و انسجام کاملِ تمامی واحدهای عملیاتی و سایر ارگان های مستقر، دارای شرایط ایده آل و زیرساخت های لازم برای اعزام حاجیان است.

 امانی بنی افزود :خدمات رسانی مطلوب به زائران خراسانی سرزمین وحی باید با انسجام و وحدت رویه تمامی ارگان‌ها و کارکنان به نحوی انجام شود که اعزام زائران از طریق فرودگاه بین المللی مشهد بدون هیچ کم و کاستی صورت پذیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی با اشاره به لزوم اراده جمعی برای ارائه‌ی خدمات مطلوب و تسهیلات مناسب به حج گزاران، خاطرنشان کرد: پرواز‌های حج تمتع نقطه‌ی عطف تمامی پروازهاست، لذا باید بهترین خدمات رسانی به زائرین بیت الله الحرام در دستور کار قرار گیرد و بدون هیچ مشکلی نسبت به اعزام آنان اقدام کنیم. 

جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی نیز در ادامه ی جلسه ضمن قدردانی از مدیرکل فرودگاه های استان و مجموعه تحت نظر وی بجهت حمایت ها و نقش آفرینی کارآمد در مدیریت عملیات پروازی حج طی سال های اخیر، بیان داشت:حج فریضه ای الهی است و خدمت به زائران بیت الله الحرام مایه ی مباهات همه ی ما است که میبایست قدردان این نعمت باشیم.

 مدیر حج و زیارت افزود  :خراسان رضوی به جهت وجود بارگاه ملکوتی همیشه در استقبال از سفر حج اشتیاق بیشتری در کشور داشته است و امسال ۱۲ درصد جمعیت کشور از مشهد اعزام خواهند شد و حجاج خراسان شمالی نیز از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد اعزام خواهند شد که با امید به خدا ۵۶۷۵ زائر در قالب  ۴۲ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند گردید.

لازم بذکر است در این جلسه سایر نهادهای مرتبط با عملیات حج نیز حضور داشتند که راهکارهای لازم جهت  تسهیل سازی در سفر و ارتقاء سطح خدمات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار