یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

آغاز انتخاب کاروان مجدد زایرین ثبت نامی حج ۱۳۹۹ برای اعزام در حج تمتع ۱۴۰۱

  • 17 اردیبهشت 1401
  • 10:36
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 410 بازدید
  • Article Rating

نام‌نویسی حج تمتع ۱۴۰۱ ویژه زائرین ثبت نامی در کاروانهای حج ۹۹ که بدلیل کرونا طی دو سال گذشته اعزام نشده اند ، از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه از طریق سامانه رزرو سازمان حج و زیارت آغاز خواهد شد..

  با توجه به محدودیت کشور عربستان، در حج سال‌جاری فقط افراد زیر ۶۵ سال ( متولدین ۱۰ تیرماه ۱۳۳۶ به بعد) به حج مشرف می‌شوند. 

‌بر همین اساس، متولدین ۱۰ تیر سال ۱۳۳۶ که تاریخ فیش ودیعه گذاری حج ایشان تا ۲۲ خرداد ۱۳۸۶ باشد و در حج ۹۹ ثبت نام نهایی و واریز وجه تکمیلی داشته اند میبایست ، نسبت به انتخاب کاروان خود از  طریق سامانه رزرو اقدام نمایند و متعاقب آن به مدیر کاروان مراجعه و ثبت‌نام‌خود را قطعی کنند.

https://tamatoreserve.haj.ir

 همچنین گذرنامه زائران خانه خدا باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد؛ به طوری که گذرنامه همه مشمولان حج تمتع باید حداقل تا ۱۰ دی ۱۴۰۱ معتبر باشد.

با توجه به اینکه  ثبت نام درکاروانهای حج تمتع سال جاری از زائرین ثبت نام شده در سال ۹۹ میباشد لذا انتقال اطلاعات نیز از همان محل انجام خواهد شد. زائران گرامی می بایست فردا یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه tamatoreserve.haj.irو با درج اطلاعات کد رهگیری و کد ملی نسبت به انتخاب  و رزرو در کاروان مدنظر خود اقدام نمایند و پس از آن تمامی اطلاعات و مبالغ پرداختی به سامانه سال جدید منتقل خواهد شد.

 تذکر :

۱-در صورتیکه زائران کد رهگیری را به هر علت فراموش کرده باشند در سامانه مذکور(tamatoreserve.haj.ir)با کلیک بر روی گزینه :*"چنانچه کد رهگیری خود را فراموش کرده اید اینجا را کلیک نمایید "*امکان بازیابی کد رهگیری را خواهند داشت و کد رهگیری به سرعت به تلفن همراه ایشان که قبلا در سامانه ثبت کرده اند پیامک خواهد شد.

 ۲-در صورتیکه شماره تلفن همراه اعلامی زائر در طول این مدت تغییر داشته ،ابتدا به استان مراجعه و پس از اصلاح شماره همراه توسط استان می بایست مرحله یک را انجام دهند.

روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار