یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

حج تمتع

لزوم تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع در سامانه

  • 11 اسفند 1400
  • 11:29
  • حج تمتع
  • 0 دیدگاه
  • 357 بازدید
  • Article Rating
لزوم تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع در سامانه

پیرو اطلاعیه های قبلی سازمان در خصوص فراخوان ودیعه گذاران جهت تکمیل اطلاعات و دریافت کد رهگیری در سامانه reserve.haj.ir ، متاسفانه بر اساس آمار موجود تعداد قابل توجهی از ودیعه گذاران هنوز نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام ننموده اند .

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: پیرو فراخوان های قبلی این سازمان، از کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه رزرو حج به نشانی reserve.haj.ir ، نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند.
هدف از این فراخوان آن است که ودیعه‌گذاران حج تمتع ، اطلاعات شخصی خود را در این سامانه تکمیل، اصلاح و به روز رسانی نمایند تا ضمن ساماندهی کلی اولویت‌های باقی مانده در نوبت تشرف به حج ، برقراری ارتباطات بعدی سازمان حج و زیارت با ودیعه‌گذاران، اطلاع‌رسانی نسبت به اولویت ها، برنامه های آموزشی و توجیهی و ... امکان‌پذیر گردد. 
بر اساس این اطلاعیه ، ودیعه‌گذاران حج تمتع می توانند شخصا به سامانه یاد شده مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام نموده و یا با مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی دارای مجوز از سازمان حج و زیارت با پرداخت مبلغ پنجاه هزار ریال (پنج هزار تومان) نسبت به تکمیل اطلاعات فردی خود، اقدام نمایند.

همچنین لازم است کلیه دفاتر و شرکت های زیارتی که نسبت به انتقال اسناد تمتع اقدام می نمایند ، پس از انجام انتقال و صدور قبض ودیعه گذاری جدید ، انتقال گیرنده را جهت تکمیل اطلاعات در سامانه مربوطه راهنمایی نمایند .

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار