پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه هم‌اندیشی در خصوص فرآیندهای خدمت رسانی عتبات استانی در حج و زیارت خراسان رضوی برگزار گردید.

جلسه هم‌اندیشی در خصوص فرآیندهای خدمت  رسانی عتبات استانی در حج و زیارت خراسان رضوی برگزار گردید.

جلسه هم‌اندیشی عتبات استانی با حضور مدیران عامل شرکت های مجری برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی با عنایت به نزدیک شدن به اعزام های عتبات نوروزی و لزوم برنامه ریزی ، بررسی نقاط ضعف و قوت و ارتقاء خدمت رسانی به زائرین عتبات استانی ، جلسه هم‌اندیشی در خصوص فرآیندهای خدمت  رسانی  در حج و زیارت خراسان رضوی برگزار گردید.
 این جلسه با دعوت از مدیران عامل شرکت های مجری عتبات استانی و با حضور مدیریت ، معاونت و مسئول حراست حج و زیارت استان برگزار گردید.

 جواد شاد مدیر حج و زیارت خراسان رضوی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش ها و خدمات شرکت های مجری عتبات در موضوع خدمت رسانی به زائرین عتبات، بر تلاش شرکت های مجری در خصوص رفع اندک مشکلات موجود و ارتقاء سطح خدمت رسانی  و تسهیل در سفر مشتاقان زیارت تاکید نمود و یاد آور گردید اطلاع رسانی مناسب به زائرین در موضوع برخی از موارد که از حوزه اختیارات   سازمان حج و زیارت خارج است میتواند زمینه همراهی زایرین در تحمل برخی از مشکلات را فراهم سازد که این مهم از وظایف مدیران راهنمای اعزامی است.

 در ادامه این جلسه  نظرات و پیشنهادات مدیران محترم عامل شرکت های مجری عتبات در اجرای عملیات اعزام مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم  به ذکر است در حال حاضر ۴ شرکت زیارتی مجری عتبات در خراسان رضوی  در موضوع اعزام زائرین به عتبات عالیات  طبق دستورالعمل های ابلاغی سازمان حج و زیارت فعالیت دارند  که مشتاقان سفر می توانند از طریق سایت  ثبت نام عتبات عالیات به آدرس atabatorg.haj.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر زیارتی تحت پوشش حج و زیارت نسبت به ثبت‌نام و اعزام اقدام نمایند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار