چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403
EN

عتبات عالیات

جلسه کارشناسی قیمت کاروانهای عتبات عالیات در استان برگزار گردید.

جلسه کارشناسی قیمت کاروانهای عتبات عالیات در استان برگزار گردید.
مشتاقان سفر به عتبات عالیات از روز سه شنبه ۴ آبان‌ماه می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی و یا ثبت اطلاعات در سایت atabat.haj.ir نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

 


به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی با عنایت به اطلاعیه سازمان حج و زیارت در خصوص ثبت نام از زائرین عتبات عالیات ،جلسه کارشناسی قیمت کاروانهای عتبات عالیات استان صبح امروز چهارشنبه ۵ آبان‌ماه در محل سالن کنفرانس حج و زیارت برگزار گردید .

این جلسه با حضور هیئت مدیره،مدیر عامل و بازرس شرکت مرکزی استان به منظور آنالیز قیمت و ارائه بسته های پیشنهادی طبق دستور العمل های ابلاغی سازمان حج و زیارت برگزار گردید.

رضا درگاهی معاون حج و زیارت استان نیز در ابتدای این جلسه با تشریح دستور العمل سازمانی ،انتظارات حج و زیارت استان را در موضوع خدمات رسانی به زائرین عتبات عالیات بیان داشت تا طبق آن موضوع ارائه بسته های پیشنهادی از سوی شرکت مرکزی مورد بررسی و اعلام نتیجه قرار گیرد.

لازم بذکر است طبق اطلاعیه سازمان حج و زیارت  مشتاقان سفر به عتبات عالیات از روز سه شنبه ۴ آبان‌ماه می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی و یا ثبت اطلاعات در سایت atabat.haj.ir نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار