یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
EN

اخبار داخلي استان

همکاری سازمان حج و زیارت با آستان قدس در خصوص ساماندهی و اعزام زائرین به مشهد الرضا(ع)

همکاری سازمان حج و زیارت با آستان قدس در خصوص ساماندهی و اعزام زائرین به مشهد الرضا(ع)

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت خراسان رضوی در جهت استفاده ازپتانسیل های شرکت ها و دفاترزیارتی تحت پوشش حج و زیارت، مدیر حج و زیارت استان صبح امروزشنبه ٨ آذرماه از مجموعه زائر شهر رضوی بازدید بعمل آورد.

جواد شاد مدیر حج و زیارت باتفاق رییس هیئت مدیره و مدیر عامل این مجموعه از  ٢ مجموعه ۵ هزار تختی زائر شهر رضوی که دارای خدمات رفاهی، درمانی و تفریحی بود بازدید بعمل آورد.

در این دیدار که به دعوت مسئولین آستان قدس صورت پذیرفت در خصوص همکاری دفاتر زیارتی سراسر کشور در موضوع جذب زائر مذاکره گردید ؛ که مدیر عامل مجموعه زائر شهر رضوی با بیان این که آستان قدس در حال حاضر در تمام استان ها دفتر جذب زائر دارد ، افزود : با عنایت به تجربه و ظرفیت موجود حوزه زیارت از مدیر حج و زیارت استان درخواست داریم تا در قالب تفاهم نامه های فی مابین در خصوص جذب، ساماندهی و اعزام زایرین امام رضا(ع) به مشهد الرضا(ع)و اسکان در مجموعه زایر شهر رضوی با آستان قدس همکاری لازم را داشته باشند.

 مدیر حج و زیارت خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از امکانات تهیه شده جهت زیارت آسان و کم هزینه برای زائرین حضرت رضا (ع) اعلام داشت: در صورت موافقت ریاست محترم سازمان حج و زیارت و صدور مجوز لازم در این حوزه ،اقدامات لازم جهت دعوت ازمدیران شرکت های مرکزی استان ها به مشهد و بازدید از نحوه خدمات مجموعه صورت خواهد گرفت تا متعاقب آن همکاری لازم طی تفاهم نامه های انعقادی اجرایی گردد.

لازم بذکر است مجموعه زائر شهر رضوی با امکانات لازم اسکان در خدمت زائرین امام رضا(ع) در جهت سفر راحت در پسا کرونا آماده خدمت رسانی است که زائرین با سرویس های مخصوص در مدت ۵ دقیقه به حرم مطهر مشرف خواهند گردید.

پیام رسان های حج و زیارت خراسان رضوی بشرح ذیل می باشد:

 سروش:            http://sapp.ir/hajrazavinews

 گپ:                 https://gap.im/hajrazavinews

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

آرشیو اخبار