پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403
EN

شهدای منا

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضورتعدادی از ایثارگران حوزه زیارت و خانواده های معزز شهدای منا در محل سال جلسات حج و زیارت استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضورتعدادی از ایثارگران حوزه زیارت  و خانواده های معزز شهدای منا در محل سال جلسات حج و زیارت استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضورتعدادی از ایثارگران حوزه زیارت  و خانواده های معزز شهدای منا در محل سال جلسات حج و زیارت استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان این جلسه به علت محدودیت های موجود ناشی از بیماری کرونا و عدم امکان دعوت حضوری ازکلیه خانواده های محترم شهدای منا و ایثارگران حوزه زیارت با حضور تعدادی اندکی از خانواده معزز شهدای منا و ایثارگران حوزه زیارت استان برگزار گردید که به نمایندگی از این عزیزان تجلیل بعمل  آمد.

 لازم بذکر است این جلسه طبق اطلاع رسانی انجام شده از طریق تلویزیون اینترنتی برای کلیه کارگزاران زیارتی و زائرین قابل مشاهده بود که مدیر حج و زیارت استان در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت ها و جانبازی شهدا از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مظلوم منا تجلیل بعمل آورد.

درادامه این جلسه برادر ایثارگرجناب حاج ماشاءالله مرادنژاد که افتخار خادمی ضیوف الرحمن را نیز دارند، به بیان خاطرات هشت سال دفاع مقدس و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداختند که از طریق مجازی بصورت آنلاین برای مخاطبین پخش گردید. 

عباس خداشناس امتیاز به خبر :

آرشیو اخبار