پنجشنبه 01 آذر 1403
EN

فرم اطلاعات زیر خدمت پایداری اسناد

فرم اطلاعات خدمت/زیر خدمت
عنوان خدمت :  زیر خدمت پایداری اسناد با کد 17041325104
نوع خدمت: خدمت به شهروندان (G2C) خدمت به کسب و کار (G2B) خدمت به دیگر دستگاه های دولتی (G2G)

شرح خدمت :

  تثبیت امتیاز اعزام به سفر حج تمتع برای منصرفین از تشرف که در کاروان ثبت نام کرده و به هردلیلی اعزام نشده اند.

مدارک مورد نیاز :

1- مدارک هویتی شامل اصل شناسنامه و کارت ملی

2-فیش بانکی واریزی هزینه سفر(در صورت واریز با فیش)
3- تکمیل فرم انصراف از ثبت‌نام در کاروان که بصورت سیستمی از سامانه استخراج و ارائه می شود. 

  متوسط مدت زمان ارائه خدمت :  سه روزکاری
جزئیات خدمت ساعات ارائه خدمت :  در ساعات فعالیت مدیر کاروان حج تمتع در محل دفتر کارگزار زیارتی 
تعداد دفعات مراجعه حضوری: یک بار 
هزینه ارائه خدمت (ریال)
به خدمت گیرندگان
مبلغ (انتقال) شماره حساب(های) بانکی 
- -
- -
- -
- -
نحوه دسترسی به خدمت

 

سامانه واگذاری اولویت تشرف به حج تمتع پیوند ارائه خدمت 

 

  دفاتر ارائه خدمت: "دفتر ثبت نام کاروان مربوطه می باشد"  لیست مدیران کاروانهای حج تمتع 1399 استان آذربایجان شرقی
نحوه دسترسی به شکایت از خدمت :
1- از طریق مراجعه به سامانه رسیدگی به شکایات سازمان حج و زیارت به آدرس : https://bazresi.haj.ir
2- از طریق مراجعه حضوری و ارائه شکایت به دفتر حج و زیارت استان
3- از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت به آدرس
https://saamad.ir
4- از طریق سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات سازمان بازرسی کل کشور https://shekayat.bazresi.ir
نمودار مراحل دریافت خدمت/ زیر خدمت (از دید متقاضی)